Oamenii provoacă schimbarea
Oamenii sunt sursa inovației, de aceea activitatea zilnică a fiecăruia dintre noi contribuie la dezvoltarea noastră ca lider în managementul deșeurilor.
- Home
- Cariere
Despre o carieră la Eltex
Suntem o companie care are un impact concret, palpabil și semnificativ. Avem nevoie de colegi care să-și dorească să participe la creionarea viitorului.
Munca noastră este foarte importantă și este ghidată de o misiune a responsabilității pentru viitor. Așa că, dacă simți că ai nevoie de un scop și de un mediu în care să ți-l îndeplinești, suntem alături de tine.
Începe o carieră la Eltex | Poziții deschise
Slatina - Olt
Șef formație/Team leader
Suntem in cautarea unui Sef formatie/Team leader dedicat si pasionat pentru a se
alatura echipei noastre din Slatina. Daca esti o persoana motivata, cu abilitati excelente
de leadership si dornica sa conduci o echipa de succes, aceasta pozitie este pentru tine.
Responsabilitățile dvs vor include:
Gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale punctului de lucru alocat
Responsabil de toată activitatea de management a deșeurilor;
Întocmire rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să oglindească
activitatea desfășurată;
Contact pentru toate solicitările legate de administrarea punctului de lucru de
care se ocupă.
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
Abilitati excelente de comunicare si negociere;
Orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune;
Capacitatea de a motiva si de a dezvolta membrii echipei;
Abilitati de organizare si planificare eficienta a activitatilor;
Cunostinte solide de operare a calculatorului si a programelor Microsoft Office;
Atentie la detalii si capacitatea de a rezolva problemele rapid si eficient;
Flexibilitate si adaptabilitate la schimbari.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
alatura echipei noastre din Slatina. Daca esti o persoana motivata, cu abilitati excelente
de leadership si dornica sa conduci o echipa de succes, aceasta pozitie este pentru tine.
Responsabilitățile dvs vor include:
Gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale punctului de lucru alocat
Responsabil de toată activitatea de management a deșeurilor;
Întocmire rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să oglindească
activitatea desfășurată;
Contact pentru toate solicitările legate de administrarea punctului de lucru de
care se ocupă.
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
Abilitati excelente de comunicare si negociere;
Orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune;
Capacitatea de a motiva si de a dezvolta membrii echipei;
Abilitati de organizare si planificare eficienta a activitatilor;
Cunostinte solide de operare a calculatorului si a programelor Microsoft Office;
Atentie la detalii si capacitatea de a rezolva problemele rapid si eficient;
Flexibilitate si adaptabilitate la schimbari.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
Florești - Prahova
Șef formație /Team leader
Echipa noastră caută un lider de echipă pentru punctul nostru de lucru din Florești, jud. Prahova!
Căutăm un Șef formație dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din
Brănești. În această poziție, veți fi responsabil pentru gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei noastre, asigurându-vă că toate sarcinile sunt îndeplinite la timp și în conformitate cu standardele noastre de calitate.
Responsabilitățile dvs. vor include:
- Gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei din subordine;
- Monitorizarea și coordonarea echipei de lucratori și stivuitoriști (aprox. 10
persoane);
- Este persoana desemnată a se ocupa de toată activitatea de management a
deșeurilor;
- Întocmește rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să
oglindească activitatea desfășurată.
- Este persoana de contact pentru toate solicitările legate de administrarea
punctului de lucru de care se ocupă.
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe
sarcini simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este
un avantaj.
Dacă ești pregătit să preiei această poziție de Sef formatie și să faci parte dintr-o
companie de succes, te încurajăm să aplici. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem
și să discutăm despre cum poți contribui la succesul nostru.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
Căutăm un Șef formație dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din
Brănești. În această poziție, veți fi responsabil pentru gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei noastre, asigurându-vă că toate sarcinile sunt îndeplinite la timp și în conformitate cu standardele noastre de calitate.
Responsabilitățile dvs. vor include:
- Gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei din subordine;
- Monitorizarea și coordonarea echipei de lucratori și stivuitoriști (aprox. 10
persoane);
- Este persoana desemnată a se ocupa de toată activitatea de management a
deșeurilor;
- Întocmește rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să
oglindească activitatea desfășurată.
- Este persoana de contact pentru toate solicitările legate de administrarea
punctului de lucru de care se ocupă.
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe
sarcini simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este
un avantaj.
Dacă ești pregătit să preiei această poziție de Sef formatie și să faci parte dintr-o
companie de succes, te încurajăm să aplici. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem
și să discutăm despre cum poți contribui la succesul nostru.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
JUC-HERGHELIE - Cluj
Lucrător sortator
Oferta și beneficii:
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
JUC-HERGHELIE - Cluj
Stivuitorist
Oferta și beneficii:
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/tichet
- Transport asigurat
- Bonus pentru recomandare colegi
- Tichete cadou de Crăciun, Paște și 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-06)
PROFIL:
- Obligatoriu atestat ISCIR vizat;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/tichet
- Transport asigurat
- Bonus pentru recomandare colegi
- Tichete cadou de Crăciun, Paște și 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-06)
PROFIL:
- Obligatoriu atestat ISCIR vizat;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
Arad - Arad
Stivuitorist
Ce oferim:
- Contract de muncă perioadă nedeterminată
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
Program de lucru L-V, 1 schimb
Cerințe:
- Autorizație ISCIR - obligatoriu
- Cunostințe utilizare calculator - avantaj
- Capacitatea de a lucra în echipa;
- O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbări;
- Contract de muncă perioadă nedeterminată
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
Program de lucru L-V, 1 schimb
Cerințe:
- Autorizație ISCIR - obligatoriu
- Cunostințe utilizare calculator - avantaj
- Capacitatea de a lucra în echipa;
- O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbări;
Blaj, Alba
Șef formație /Inginer ecolog
Echipa noastră caută un lider de echipă pentru punctul nostru de lucru din Florești, jud. Prahova!
Căutăm un Șef formație dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din
Brănești. În această poziție, veți fi responsabil pentru gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei noastre, asigurându-vă că toate sarcinile sunt îndeplinite la timp și în conformitate cu standardele noastre de calitate.
Responsabilitățile dvs. vor include:
- Gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei din subordine;
- Monitorizarea și coordonarea echipei de lucratori și stivuitoriști (aprox. 10
persoane);
- Este persoana desemnată a se ocupa de toată activitatea de management a
deșeurilor;
- Întocmește rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să
oglindească activitatea desfășurată.
- Este persoana de contact pentru toate solicitările legate de administrarea
punctului de lucru de care se ocupă.
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe
sarcini simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este
un avantaj.
Dacă ești pregătit să preiei această poziție de Sef formatie și să faci parte dintr-o
companie de succes, te încurajăm să aplici. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem
și să discutăm despre cum poți contribui la succesul nostru.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
Căutăm un Șef formație dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din
Brănești. În această poziție, veți fi responsabil pentru gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei noastre, asigurându-vă că toate sarcinile sunt îndeplinite la timp și în conformitate cu standardele noastre de calitate.
Responsabilitățile dvs. vor include:
- Gestionarea și coordonarea activităților zilnice ale echipei din subordine;
- Monitorizarea și coordonarea echipei de lucratori și stivuitoriști (aprox. 10
persoane);
- Este persoana desemnată a se ocupa de toată activitatea de management a
deșeurilor;
- Întocmește rapoarte de lucru, cu date complete și edificatoare care să
oglindească activitatea desfășurată.
- Este persoana de contact pentru toate solicitările legate de administrarea
punctului de lucru de care se ocupă.
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe
sarcini simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este
un avantaj.
Dacă ești pregătit să preiei această poziție de Sef formatie și să faci parte dintr-o
companie de succes, te încurajăm să aplici. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem
și să discutăm despre cum poți contribui la succesul nostru.
Oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Program de lucru de L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
Zona Sud
Responsabil proces implementare
- Urmărirea derulării implementarii conform planului de implementare agreat cu clientul
- Monitorizarea zilnică a etapelor pentru a asigura respectectarea termenelor asumate și bugetele alocate
- Planificarea livrării utilajelor, materialele și accesoriilor necesare implementării proiectului, pe etape de lucru
- Recepționarea cantitativă și calitativă a utilajelor, materialelor și accesoriilor livrate
- Gestionarea eficientă a resurselor alocate pentru implementare, respectând normele de consum
- Coordonarea și ghidarea echipei de implementare pentru a asigura o experiență cât mai placută în onbordingul clientilor
- Planificarea și gestionarea resurselor umane alocate proiectului, cu focus pe indicatorii de productivitate definiți pentru proiect/punctul de lucru
- Implementarea fluxului de management al deșeurilor specific punctului de lucru
- Formarea și dezvoltarea echipei operationale care va prelua gestionarea punctului de lucru
- Feedback continuu de la client
Cerințe
- Experiență în managementul proiectelor și implementarea acestora;
- Experientă în formarea și coordonarea unei echipe
- Cunoștințe în utilizarea și gestionarea bazelor de date & ERP;
- Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
- Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor primite;
- Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme.
- Disponibilitate pentru deplasări, proiectele fiind implementate în locații diferite din zona de Sud.
Ce oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata. Primele 6 luni de activitate vor presupune
deplasare la punctele de lucru existente, asigurând întelegerea specificului activității Eltex Recycling, respectiv a diferitelor industrii în care suntem azi prezenți.
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate si de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor Pascale, 1 iunie & a Sărbatorilor de iarnă
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Mașină de serviciu
- Monitorizarea zilnică a etapelor pentru a asigura respectectarea termenelor asumate și bugetele alocate
- Planificarea livrării utilajelor, materialele și accesoriilor necesare implementării proiectului, pe etape de lucru
- Recepționarea cantitativă și calitativă a utilajelor, materialelor și accesoriilor livrate
- Gestionarea eficientă a resurselor alocate pentru implementare, respectând normele de consum
- Coordonarea și ghidarea echipei de implementare pentru a asigura o experiență cât mai placută în onbordingul clientilor
- Planificarea și gestionarea resurselor umane alocate proiectului, cu focus pe indicatorii de productivitate definiți pentru proiect/punctul de lucru
- Implementarea fluxului de management al deșeurilor specific punctului de lucru
- Formarea și dezvoltarea echipei operationale care va prelua gestionarea punctului de lucru
- Feedback continuu de la client
Cerințe
- Experiență în managementul proiectelor și implementarea acestora;
- Experientă în formarea și coordonarea unei echipe
- Cunoștințe în utilizarea și gestionarea bazelor de date & ERP;
- Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
- Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor primite;
- Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme.
- Disponibilitate pentru deplasări, proiectele fiind implementate în locații diferite din zona de Sud.
Ce oferim:
- Contract pe perioada nedeterminata. Primele 6 luni de activitate vor presupune
deplasare la punctele de lucru existente, asigurând întelegerea specificului activității Eltex Recycling, respectiv a diferitelor industrii în care suntem azi prezenți.
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Asigurare de sănătate si de viață;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor Pascale, 1 iunie & a Sărbatorilor de iarnă
- Formare profesională prin participarea la cursuri în domeniul reciclării și dezvoltării
profesionale;
- Mașină de serviciu
Brănești, Ilfov
Stivuitorist
Ce oferim:
- Contract de muncă perioadă nedeterminată
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
Program de lucru L-V, 1 schimb
Cerințe:
- Autorizație ISCIR - obligatoriu
- Cunostințe utilizare calculator - avantaj
- Capacitatea de a lucra în echipa;
- O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbări;
- Contract de muncă perioadă nedeterminată
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrătoare;
- Tichete cadou cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Pascale și 1 iunie;
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
Program de lucru L-V, 1 schimb
Cerințe:
- Autorizație ISCIR - obligatoriu
- Cunostințe utilizare calculator - avantaj
- Capacitatea de a lucra în echipa;
- O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbări;
Oradea - Bihor
Responsabil SSM
Siguranța colegilor noștri este o prioritate pentru noi! Și pentru asta instruim continuu, ținem pasul cu modificările legislative, implementându-le și oferind colegilor nostri din Oradea si teritoriu (Cluj, Arad, Timisoara, Sebes, Prahova, Ilfov etc) tot suportul necesar aderării la regulile si standardele ocupaționale specifice si ale grupului.
Dorești să sa ni te alături în acest demers?
Responsabilitățile rolului tau ar fi:
- implementarea cerințelor și modificărilor legislative, asigurandu-te constant că ești la curent cu noutățile din domeniu;
- revizuirea procedurilor si alinierea cu standardele ocupationale ale companiei, respectiv ale partenerilor noștri
- colaborarea cu serviciul extern contractat la nivelul fiecarui județ
-monitorizarea conformării colegilor nostri cu normele, procedurile și politicile interne specifice H&S
-evaluarea riscurilor ocupaționale, elaborarea fișelor de expunere la riscuri/ categorii de functionalități și îmbunătățirea continuă a condițiilor de lucru;
- cercetarea și evidența incidentelor și accidentelor de muncă, identificarea cauzelor si implementarea planului de măsuri menit să ducă la evitarea/ reducerea acestora;
- organizarea și efectuarea instruirilor la angajare, periodice și la nevoie, funcție de subiectele de actualitate;
- monitorizarea și efectuarea instruirilor specific pentru relația cu furnizorii/contractorii companiei;
- organizarea activității de autorizare a personalului și menținere evidenței meseriilor / profesiilor care necesită autorizare
- evidența echipamentelor ce necesită autorizare și colaborarea cu colaboratroi externi pentru activitatea de autorizare / reautorizare a acestora, răspunzând și de asigurarea lor conformă.
- organizarea activității de supraveghere a sănătății angajaților și gestionarea relației cu furnizorul de servicii de medicina muncii
- asigurarea monitorizării noxelor (zgomot, praf, vibrații, etc.) la locurile de muncă
gestonarea relației cu furnizorii naționali de echipamente de lucru/ protecție;
- alocarea echipamentelor de lucru/protecție la angajare, respectiv periodic, funcție de nomenclatorul intern
pregătirea rapoartelor lunare/la cerere
- deplasarea la toate punctele de lucru, existente și viitoare, pentru a asigura ducerea la îndeplinire a responsabilităților specifice
Pentru a reuși, ai nevoie de:
- studii superioare, de preferință tehnice
- certificare specialist SSM – 80 ore
- experiență minimă de 3 ani în domeniu
- cunoașterea standardelor ISO 9001, 14001 si 45001 constituie un avantaj
-experiența in domeniul gestiunii deșeurilor constituie un avantaj
-atenție la detalii și abilitatea de a observa și identifica riscurile specifice diferitelor ocupații și domenii
- experiență în procesul de evaluare al riscurilor, constituie un avantaj
- autonomie si capacitate de organizare/prioritizare
- bune abilități de comunicare
- limba engleză – nivel mediu
- limba maghiară – constituie un avantaj
- cunoștințe pachet MS Office 365
- disponibilitate pentru deplasări la punctele de lucru din toata țara.
- permis categoria B - obligatoriu
Ce iți vom oferi:
- Oportunitatea de lucra într-o companie aflată în continuă dezvoltare
- O cultură organizațională bazată pe înțelegerea și dezvoltarea continuă a angajaților
- Salariu atractiv acordat în funcție de experiență și competențe
- Tichete cadou oferite cu ocazia zilei de 1 iunie, Sarbatorilor de iarna si Pascale
- Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi lucrătoare
- Asigurare de viață și de sănătate
Dorești să sa ni te alături în acest demers?
Responsabilitățile rolului tau ar fi:
- implementarea cerințelor și modificărilor legislative, asigurandu-te constant că ești la curent cu noutățile din domeniu;
- revizuirea procedurilor si alinierea cu standardele ocupationale ale companiei, respectiv ale partenerilor noștri
- colaborarea cu serviciul extern contractat la nivelul fiecarui județ
-monitorizarea conformării colegilor nostri cu normele, procedurile și politicile interne specifice H&S
-evaluarea riscurilor ocupaționale, elaborarea fișelor de expunere la riscuri/ categorii de functionalități și îmbunătățirea continuă a condițiilor de lucru;
- cercetarea și evidența incidentelor și accidentelor de muncă, identificarea cauzelor si implementarea planului de măsuri menit să ducă la evitarea/ reducerea acestora;
- organizarea și efectuarea instruirilor la angajare, periodice și la nevoie, funcție de subiectele de actualitate;
- monitorizarea și efectuarea instruirilor specific pentru relația cu furnizorii/contractorii companiei;
- organizarea activității de autorizare a personalului și menținere evidenței meseriilor / profesiilor care necesită autorizare
- evidența echipamentelor ce necesită autorizare și colaborarea cu colaboratroi externi pentru activitatea de autorizare / reautorizare a acestora, răspunzând și de asigurarea lor conformă.
- organizarea activității de supraveghere a sănătății angajaților și gestionarea relației cu furnizorul de servicii de medicina muncii
- asigurarea monitorizării noxelor (zgomot, praf, vibrații, etc.) la locurile de muncă
gestonarea relației cu furnizorii naționali de echipamente de lucru/ protecție;
- alocarea echipamentelor de lucru/protecție la angajare, respectiv periodic, funcție de nomenclatorul intern
pregătirea rapoartelor lunare/la cerere
- deplasarea la toate punctele de lucru, existente și viitoare, pentru a asigura ducerea la îndeplinire a responsabilităților specifice
Pentru a reuși, ai nevoie de:
- studii superioare, de preferință tehnice
- certificare specialist SSM – 80 ore
- experiență minimă de 3 ani în domeniu
- cunoașterea standardelor ISO 9001, 14001 si 45001 constituie un avantaj
-experiența in domeniul gestiunii deșeurilor constituie un avantaj
-atenție la detalii și abilitatea de a observa și identifica riscurile specifice diferitelor ocupații și domenii
- experiență în procesul de evaluare al riscurilor, constituie un avantaj
- autonomie si capacitate de organizare/prioritizare
- bune abilități de comunicare
- limba engleză – nivel mediu
- limba maghiară – constituie un avantaj
- cunoștințe pachet MS Office 365
- disponibilitate pentru deplasări la punctele de lucru din toata țara.
- permis categoria B - obligatoriu
Ce iți vom oferi:
- Oportunitatea de lucra într-o companie aflată în continuă dezvoltare
- O cultură organizațională bazată pe înțelegerea și dezvoltarea continuă a angajaților
- Salariu atractiv acordat în funcție de experiență și competențe
- Tichete cadou oferite cu ocazia zilei de 1 iunie, Sarbatorilor de iarna si Pascale
- Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi lucrătoare
- Asigurare de viață și de sănătate
Prahova
Coordonator depozit Albești
Suntem în căutarea unui Coordonator de depozit dedicat și pasionat pentru a se alătura
echipei noastre din Albești - Prahova. Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități
excelente de gestionare a timpului și a personalului, aceasta este o oportunitate
excelentă pentru dumneavoastră.
Responsabilitățile dvs vor include:
Coordonează activitatea de recepție, sortare, procesare depozitare și transport a
deșeurilor industriale;
Asigură depozitarea și manipularea corespunzătoare, organizarea capacităților
de stocare si gestionarea eficientă a deșeurilor industriale;
Coordonarea operațiunilor de pregătire a mărfurilor în vederea încărcării și livrării
acestora către client;
Participarea periodică la inventarul stocului de marfă;
Menține în funcțiune utilajele și echipamentele ce deservesc depozitul;
Coordonează, instruiește, verifică și monitorizează permanent echipa implicată în
menținerea in funcțiune a depozitului;
Utilizarea eficienta a resursei umane din cadrul depozitului cu respectarea
prevederilor legale in domeniu (stabilește program de lucru, verifică pontaje etc);
Coordonează activitatea de curățenie pe suprafața depozitului;
Supraveghează și răspunde ca măsurile impuse de legislaţia în vigoare privind
funcţionarea, exploatarea, verificarea, întreţinerea şi reparaţiile
instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR să fie efectuate în conformitate
cu cerinţele prescripţiilor tehnice aplicabile;
Asigura indeplinirea sarcinilor specifice de securitate si sănatate in muncă
precum și a celor cu privire la situațiile de urgență atât în interiorul organizației
cât și pentru terți;
Activități de prevenire și protecție în domeniul securității și sănătații în muncă și
a situațiilor de urgență;
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini
simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este
un avantaj
Nivel minim de pregătire: studii superioare, de preferință tehnice/ingineria
mediului/domenii conexe;
Experiență minimă intr-un domeniu similar 1-3 ani
Cunostințe medii în utilizarea sistemului de operare Windows, aplicatii MS Office;
Oferim:
Contract pe perioadă nedeterminată
Pachet salarial aliniat cu pregatirea și experiența dovedite
Tichete de masa 30 lei/zi lucrată
Tichete cadou cu ocazia Sărbatorilor Pascale si de iarnă, respectiv 1 Iunie
Asigurare medicală și de viață
Program de lucru L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
echipei noastre din Albești - Prahova. Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități
excelente de gestionare a timpului și a personalului, aceasta este o oportunitate
excelentă pentru dumneavoastră.
Responsabilitățile dvs vor include:
Coordonează activitatea de recepție, sortare, procesare depozitare și transport a
deșeurilor industriale;
Asigură depozitarea și manipularea corespunzătoare, organizarea capacităților
de stocare si gestionarea eficientă a deșeurilor industriale;
Coordonarea operațiunilor de pregătire a mărfurilor în vederea încărcării și livrării
acestora către client;
Participarea periodică la inventarul stocului de marfă;
Menține în funcțiune utilajele și echipamentele ce deservesc depozitul;
Coordonează, instruiește, verifică și monitorizează permanent echipa implicată în
menținerea in funcțiune a depozitului;
Utilizarea eficienta a resursei umane din cadrul depozitului cu respectarea
prevederilor legale in domeniu (stabilește program de lucru, verifică pontaje etc);
Coordonează activitatea de curățenie pe suprafața depozitului;
Supraveghează și răspunde ca măsurile impuse de legislaţia în vigoare privind
funcţionarea, exploatarea, verificarea, întreţinerea şi reparaţiile
instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR să fie efectuate în conformitate
cu cerinţele prescripţiilor tehnice aplicabile;
Asigura indeplinirea sarcinilor specifice de securitate si sănatate in muncă
precum și a celor cu privire la situațiile de urgență atât în interiorul organizației
cât și pentru terți;
Activități de prevenire și protecție în domeniul securității și sănătații în muncă și
a situațiilor de urgență;
Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să aveți:
- O experiență anterioară în gestionarea și coordonarea unei echipe;
- O abilitate demonstrată de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini
simultan;
- O atitudine pozitivă și o abilitate de a motiva și de a inspira echipa noastră;
- O abilitate excelentă de comunicare și de a lucra în echipă;
- O experiență anterioară în industria noastră sau într-un domeniu similar este
un avantaj
Nivel minim de pregătire: studii superioare, de preferință tehnice/ingineria
mediului/domenii conexe;
Experiență minimă intr-un domeniu similar 1-3 ani
Cunostințe medii în utilizarea sistemului de operare Windows, aplicatii MS Office;
Oferim:
Contract pe perioadă nedeterminată
Pachet salarial aliniat cu pregatirea și experiența dovedite
Tichete de masa 30 lei/zi lucrată
Tichete cadou cu ocazia Sărbatorilor Pascale si de iarnă, respectiv 1 Iunie
Asigurare medicală și de viață
Program de lucru L-V, 8-16:00.
Dacă ești interesat, trimite un CV la adresa hr@eltexrecycling.ro sau sună la numărul
0727311697 și colega noastră Georgiana, îți va da toate informațiile dorite.
Oradea - Bihor
Lucrator sortator
Oferta și beneficii:
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
Sebeș - Alba
Stivuitorist
Oferta și beneficii:
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/tichet
- Transport asigurat
- Bonus pentru recomandare colegi
- Tichete cadou de Crăciun, Paște și 1 Iunie
- Programul de lucru în 2 schimburi, L-V.
PROFIL:
- Obligatoriu atestat ISCIR vizat;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/tichet
- Transport asigurat
- Bonus pentru recomandare colegi
- Tichete cadou de Crăciun, Paște și 1 Iunie
- Programul de lucru în 2 schimburi, L-V.
PROFIL:
- Obligatoriu atestat ISCIR vizat;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
Sebeș - Alba
Lucrator sortator
Oferta și beneficii:
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă și de performanță
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Bonus lunar de prezenţă și de performanță
- Tichete de masă 30 lei/zi lucrată
- Bonus pentru recomandare colegi
- Decontare transport
- Tichete cadou de Crăciun, Paşte, 1 Iunie
- Programul de lucru în 3 schimburi de L-V.
Alătură-te echipei noastre.
Contactează Departamentul de Resurse Umane, la adresa de mail hr@eltexrecycling.ro pentru întrebări sau informații suplimentare despre un loc de muncă actual sau pentru a depune CV-ul tău pentru baza noastră de date.
Odată înscrisă în baza de date, candidatura ta poate fi selectată pentru noi proiecte de recrutare, în funcție de opțiunile tale pentru un anumit post sau domeniu de activitate, cât și de profilul și numărul posturilor disponibile. Candidaturile astfel selectate sunt atent analizate, iar persoanele ce întrunesc criteriile necesare pentru ocuparea unui post vor fi contactate și invitate la un prim interviu de recrutare.
Rezultatele noastre
De 30 de ani lideri în managementul deșeurilor
Gestionăm deșeurile pentru unele dintre cele mai mari companii producătoare din România și oferim rezultate reale și măsurabile.
1
t/an
Deșeuri valorificate în număr de peste 24,000 tone pe an.
1
t/an
Reducere emisii de CO2 de peste 40,000 de tone pe an.
1
mil. €
Economii generate partenerilor noștri de peste 8.2 milioane de euro pe an.
1
mil. €
Câștiguri generate partenerilor noștri de peste 19.4 milioane de euro pe an.
